понеділок, 6 квітня 2020 р.

Серія АТС

Привіт, друзі!
Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, покажу вам свої новенькі АТС-очки, якв я робила з матеріалів з магазину Лавка Совушки та чіпиками від українського виробника ScrapBox.


АТС я робила для дівчаток з Арт Клубу, які приїзджали на зустріч в Кам"янець-Подільський.
Для того щоб поєднати усі АТС в одну серію я використала обєднуючі елементи: круг, горнятко та одна колекція паперу. В основі моєї колекції АТС є набір "Смачні рецепти" від Скрапмір, який можна знайти в магазині Лавка Совушки.




 Для приклеювання основи я використовую палітурний клей який чудово клеїть і не має запаху, що дуже важливо, коли працюєш разом з дітьми. Увесь декор я приклеюю на універсальний клей, який тримає намертво, але і дає можливість ще трішки посунути декор при такій необхідності.





 З колекції паперу я все максимально повирізала і потім в процесі роботи використала ці вирізалки для декору робіт. У кожній карточці в мене є горнятка, які я вирізала з листка паперу колекції Чайная роза.



Для декору АТС я використала свій улюблений чіпик лотосгілочка, маленька гілочкадеревозавиток з квітами та гірлянду.



 А також додала трішки мережива щоб розбавити увесь паперовий бутерброд. Для того щоб трішки обєму своїм АТСкам, я усі деталі припідняла на картон, щоб додати повітря між паперовими слоями.


 І останній та не менш важливий штрих у кожної моєї роботи - це топінги. Цього разу я використала: глітермікробісер  та бісер.

Немає коментарів:

Дописати коментар