пʼятницю, 10 квітня 2020 р.

Альбом для хлопчика

Привіт. 
Сьогодні я покажу вам свій новенький дитячий альбом з дитячої колекції "Mommy's Hero" від ScrapMir.


Пропоную на початок переглянути відео огляд альбому:


Я люблю робити альбоми, під час їх виготовлення я отримую максимальне задоволення, хоч і процес їх створення займає дуже багато часу, але цей релакс від процесу не зрівняти ні з чим.))


Особливо близька для мене тема дитячих альбомів, але найчастіше я роблю альбоми для дівчаток. Для декору таких альбомів я використовую квіти та мереживо, а от в цьому альбомі для хлопчика мені хотілося лаконічності в декорі. Тому, я використовувала мінімум додаткового декору, а лише паперові висічки, вирізалки та чіпики.


Колекція паперу  "Mommy's Hero" дуже ніжна але її можна використовувати не лише для дитячих робіт. От за що я люблю наші колекції, так це за універсальність. Я вже не раз з дитячих колекцій робила роботи не дитячі і виглядали вони дуже доречно.





На створення альбому для маленького хлопчика мене надихнули наші милі ведмедики, які не могли залишитися поза моєю увагою.




Я, як любитель повирізати, активно використовую усі можливі елементи які вирізаю, а потім використовую для декору свого альбому. Коли мною були використані усі висічки, тоді в хід пішли карточки, з яких я повирізала ведмедиків, які також задіяла в своїй роботі. Вирізалок в мене йде багато, зазвичай, я беру додаткові листки для вирізання, щоб потім не було сюрпризів під час роботи. 




В альбомі є багато місць для вклеєння фотографій, а також кишеньок для додаткового складання всеможливих карточок з записами успіхів та досягнень малюка. А також туди можна заховати не дуже вдалі фотографії,  які дуже милі і важливі для батьківського серця.







Натхнення вам і любві! 

Немає коментарів:

Дописати коментар