середу, 22 квітня 2020 р.

Пакетики для солодкого подарунку

Привіт, друзі!
Сьогодні я покажу вам свої пакуночки для солодкого подарунку, які я робила з матеріалів з магазину Лавка Совушки 




Нещодано був день народження мого синочка і ми з цієї нагоди будемо пригощати своїх одногрупників з садка солодкими подарунками. Творча мама не могла купити звичайні поелітиленові пакетики щоб запакувати туди цукерки, вона мала сама все гарно оформити.))


Для створення таких пакетиків я використала різноманітні залишки паперів, які мені підходили за палітрою і задумом, але основною колекцією стала "Смачні рецепти" від Скрапмір, яку можна купити в магазині Лавка Совушки.


 Для приклеювання основи я використовую палітурний клей який чудово клеїть і не має запаху, що дуже важливо, коли працюєш разом з дітьми. Увесь декор я приклеюю на універсальний клей, який тримає намертво, але і дає можливість ще трішки посунути декор при такій необхідності.



З колекції паперу я все максимально повирізала і потім в процесі роботи використала ці вирізалки для декору робіт. Для декору я ще використала квіточки вирізалки з набору з єдинорожками  і ще такі ж висічки від Скрапмір


Немає коментарів:

Дописати коментар