понеділок, 17 грудня 2018 р.

Новорічні листівки

Привітики.

Сьогодні я покажу вам натхнення до нового завдання в блозі ROSA TALENT. Я використала вирізалки з новорічної колекції Санта Клауса та сніговика, які стали казковими героями  на моїх листівках.




А ще зверніть увагу на задньому фоні стоять будиночки, які я склеїла, покрила грунтом та пофарбувала. І тепер маю прекрасний фотореквізит для свої фотографій. А заготовки таких будиночків можна знайти на сайті магазину ROSA TALENT.



Хоч моя листівка зроблена практично лише з паперрового декору, але вона виглядає об"ємною. Для того щоб елементи на листівці виглядали об"ємними я їх припідняла на картон.


Ці милі сніговички зайняли я не могла оминути своєю увагою і "посадила" їх на карточку з написом.


Деякі елементи ховала один за одним, показуючи лише краєчок, чим додала додаткового обєму.


В кінці присипала тапінгом щоб додати блиску та святковості листівці.


Зворотню сторону також задекорувала вирізалками та додала золотих акцентів.



Зробивши ці листівки, я використала практично усі вирізалки з цієї колекції, а їх в наборі дуже багато і з них можна зробити не одну багатодетальну листівку.


Я робила дві листівки і для кожної обрала різну палітру кольорів, одна - гарячо червона, а інша -  холодно синя. Наша новорічна колекція настільки універсальна, що її можна використовувати любителям різних новорічних палітр.



Для цієї листівки я використала срібні бульонки та блискітки.


А ще мені в нагоді став мій дирокіл сніжинка. Цього року він мені дуже пригодився і дуже пришвилшив процес підготовки до новорічних процесів.


Натхнення Вам та любові!

Немає коментарів:

Дописати коментар