пʼятницю, 14 грудня 2018 р.

Огляд посилки від ScrapJoy

Привітики!
Сьогодні я покажу вам свою посилку, яку я отримала від магазину  «ScrapJoy - територія скрапбукінгу».

Жодна моя робота не обходиться без клею, його завжди йде багато і ніколи не вистачає, тому я при кожній нагоді поповнюю його запаси. Цього разу я вирішила спробувати новий для себе клей універсальний від ScrapEgo і вже випробований не один раз клей палітурний від Фабрика Декору. А ще для новорічних робіт пригодиться глітерний гель мерехтіння від ScrapEgo.



Я планую робити кулінарну книгу для якої прикупила набір кулінарного паперу від Art Land Мои вкусняшки, а також в нагоді стануть висічки до цієї ж колекції.



Висічок в наборі дуже багато, точно вистачить не на одну кулінарну книгу, дуже вигідна покупка.



А ще я не могла оминути увагою якісні та вишукані чіпики власного виробництва  магазину  «ScrapJoy - територія скрапбукінгу». До моєї каолекції додався напис Вітаю та beautiful .


Я люблю використовувати у своїх роботах чіпики рамочки, які додають вишуканості та завершеності  кожній роботі. Цього разу я замовила рамочку з квітамиовальну горизонтальну рамочку та овальну вертикальну рамку ,  круглу рамочку та рамочку з завиточками.



Для новорічної роботи в нагоді стане ялиночка з зірками та білосніжні шифонові квіти.



Тепер я начерпала море натхнення та йду творити нові роботи. 

А Вам бажаю натхнення та любові!




Немає коментарів:

Дописати коментар