суботу, 15 грудня 2018 р.

Підсумковий пост по СП з Фабрика Декору

Привітики.
Я так захопилась підготовкою до Нового року, що мало не забула опублікувати підсумковий пост по СП Фабрика чудес з Фабрика Декору.
Час пролетів так швидко і не помітно, що і не віриться, що за декілька тижнів уже настане новий рік. Так шкода, що не можна зупинити час і вчасно завершити усе заплановане. Тому приходиться викликати ельфів та включати найвищу швидкість та концентрацію, щоб усе вдалось.
Ось і сьогодні хочу показати свої роботи, які я робила в рамках СП Фабрика чудес з Фабрика Декору, щоб поставити ще одну галочку ✓ навпроти одної стрічки в списку моїх планів.
Я дуже люблю приймати участь у різних проектах, так як це мене стимулює до навчання та розвитку, вдосконалення та часом і виходу із зони комфорту. На цьому СП я завчасно встигла підготувати декор та подарунки до свят.


Для першого етапу я робила новорічний вінок:


Для другого етапу я робила ліхтар:


Для третього етапу в мене був альбом:


І для четвертого етапу листівка:





Немає коментарів:

Дописати коментар