пʼятницю, 21 червня 2019 р.

Підготовка до весільного сезону

Привітики!
Весільний сезон вже в розпалі і я намагалась активно до нього підготуватися, щоб бути в повній готовності.
Всього я робила три роботи: листівку та два конверти для грошового подарунку молодій парі.






Весільна тема асоціюється у мене з ніжними кольорами, квітами та мереживом.






Центральним елементом конверту стала весільна пара, яка танцюючи свій перший танець розтворилася у цьому світі. а таож окрасою є стильний чіпбордовий напис від Sкрапочка. Для ускладнення та урізноманітнення композиції я використала флористичний чіпик, який розрізала на частинки такого розміру, який мені був потрібний.




В роботі я використала штампики від Cherrylana designs  квітка, мала квітка та бутон рози




Ще один конверт я зробила в спокійних і приглушених кольорах, хоч тут і є зелений колір, але він він пастельного відтінку, а більш яскраві листочки виглядають з-за мережива та кальки. 





І цього разу центральним елементом моєї композиції є чіпик від Sкрапочка, тільки цього разу - це рамочка в середину якої я помістила напис "разом назавжди".




 В квіткову композицію додала листочки, гілочкузавитокквіточки. Великі гілочки розрізала на менші частинки, щоб вони гарно вписались в мою роботу.


В роботі я використала штампики від Cherrylana designs  квіткамала квітка та листя папороті. Усі штампики відштампувала на кальці і запекла білою пудрою.
Ранкову росу я зробила за допомогою скляних краплин різного розміру, що максимально дає передати природні краплини роси. В магазині можна знайти скляні краплини CLEAR DROPS 4 мм6 мм та 8 мм.




Візьму участь у завданні "Один в полі не воїн від блогу Скрапбукінг з Євгенією Курдибановською








3 коментарі:

  1. Очень нежно и нарядно) Спасибо от блога Скрапбукинг с Евгенией Курдибановской!

    ВідповістиВидалити
  2. Людочка, очень нежно и изыскано, спасибо от блога "Скрапбукинг с Евгенией Курдибановской"!!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Зефирная нежность!!!! Спасибо от блога "Скрапбукинг с Евгенией Курдибановской".

    ВідповістиВидалити