вівторок, 4 червня 2019 р.

Кулінарна книга

Привітики.


Я завжди стояла осторонь темних кольорів у творчості, переважна більшість моїх робіт ніжних і пастельних кольорів, але часто виходячи з зони комфорту  я пробувала щось нове для себе. Тепер часто можна зустріти у мене темні і контрастні кольори. Саме такою контрастною і насиченою є моя сьогоднішня кулінарка.



Так як завдання в нас на ягідну тему, тому основним акцентом на моїй обкладинці став ягідний пиріг прикрашений ягодами полуниці та вишні. 


Для декору своєї кулінарки я використала самоклеючі висічки та тематичний чіпборд.


В блокноті є чотири розділювачі, такі як: Салати і закуски, Супи, Другі страви, Десерти і Випічка. Для декору своїх розділювачів я використала вирізалки з цієї ж кулінарної колекції Recipe book від ROSA TALENT.
.


Ще покажу фотографії інших розділювачів:










І я не оминаю увагою зворотню сторону книги:


Натхнення вам і весни у серці!



Немає коментарів:

Дописати коментар