неділю, 9 червня 2019 р.

Огляд посилки від Скрапочка (ДК АРТ Клуб Юа)

Привітики.
Сьогодні я покажу свою посилку з чіпиками на червень від нашого спонсора магазину  Sкрапочка.



До кожної посилки в магазині Sкрапочка докладають інструкцію з правилами використання чіпика. В якій можна знайти рекомендації щодо приклеєння та витягання чіпика з основи та іншу цікаву інформацію.



Цього разу я вибрала чіпик на тему флори. Люблю створювати квіткові багатошарові композиції з додаванням флористичного чіпборду.  


І цього разу я не оминула увагою чіпик на дитячу тему, він завжди актуальний і потрібний. В планах декілька новий дитячих робіт, ось тут його і використаю.



І ось така збірна "солянка":


Цього велика вже бачу в альбомі на тему провансу, ще в середину кошика додати квіточок лаванди )). Цього велосипеда можна знайти в розділі техніка і транспорт.


Мій улюблений циферблат годинника, я з ним робила вже не одну роботу, знаю, що він мені ще пригодиться.


А таке плаття можна додати у весільний альбом, як плаття нареченої.



Немає коментарів:

Дописати коментар